Mer Jul

Det har varit en del julpysslande i helgen först pepparkakshus och den denna fantastiska skapelse, den är dock inte ruktigt klar på bilden det saknas lite guldlull-lull runt emblemet. Berrättade om den för en kille i receptionen på jobbet och hans hjärta klappar verkligen för Färjestad. Han blev nästan tårögd av lycka och ville se bilden så fort som möjligt. Tyvärr vågar jag inte ladda upp den på FaceBook då han som ska få den skulle ana något.
Hoppas den glädjer någon läsare förutom mig och makan men jag skulle inte tro det.
Kram C

Kommentarer
Postat av: Nettan

Oj oj oj. Tar du beställningar. En sån vill min make ha. Vilken grej. Säljer ni eller får jag sno idén.



Nettan Mora

2009-11-16 @ 23:19:50
URL: http://olofssonsliv.blogg.se/
Postat av: Carolina

Bara måla på du här finns inte nån tid till extrapyssel, måste prioritera det stora marmeladkoket till jul :-) /C

2009-11-17 @ 10:46:03
URL: http://sivertssons.blogg.se/
Postat av: Jompis

Vad är du nu detta? Mina barn kan bara "Brynäs äger" dock inte ikväll vad jag förstått.. oxå rocka till "tårar med salt...." av Larz Kristers behöver jag säga mer

Kram till er

2009-11-17 @ 23:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0