GÅ! Det va väl inga konstigheter

Alla snackar om att det skulle vara svårt att gå. Vad är problemet det är ju bara att sätta ena foten framför den andra. Om det skulle va fusk med gåvagnen? Nää då skulle det ju va fusk med rullator också och det tycker faktiskt inte jag, det är synd om pensionärerna ändå har man ju hört.

Sjukt nöjd!
Kolla! Bara en hand.

Nää nu hinner jag inte med sånt här trams längre, jag måste visa mamma var lampan är hon frågar det typ hela tiden det är sånt himla tjat, borde hon inte lära sig nån gång.
Ska ut och fika med min kompis Nellie idag ska kanske visa henne hur lätt det är att krypa. Sen hoppas jag verkligen att Mammorna tar med oss till den roliga gungan vid den fina kyrkan. Det är det roligaste jag vet näst efter när pappa kommer hem och busar med mig, han är bara för rolig!
Puss på Er till nästa gång.
SIGNE

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad cool du är Signe! Minst lika cool som den ärtigaste pensionär ;). Hur gammal är du nu? Typ 9 månader eller? Du får visa oss hur man kryper, går och sån´t någon gång. Vi kan inte sådär jättemycket än. Ha det gött! Iris & Elsa

2011-05-18 @ 08:08:33
Postat av: Signe

Hej på er småttingar, jag har faktiskt gått och blivit 9 & en halv månad ;)

Jag visar er gärna hur man kryper men då måste man kunna sitta först annars är det jättesvårt. Om ni vill ha ett tips från nån som e lite äldre så är det att passa på att bli burna nu när ni inte väger så mycket för sen plockar mamman upp er och säger saker som -Oj oj oj vad du har blivit tung och vilken liten klump. Och hur kul är det att höra! För det mysigaste är ju ändå att vara i mammas och pappas famn (mest mammas) ;)

PussPuss

//Signe

2011-05-18 @ 09:50:58
URL: http://sivertssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0